ПАРАБОЛІЧНІ РЕСОРИ ТА КОМПЛЕКТ ПНЕВМОПОДУШОК ДЛЯ TOYOTA HILUX
Перед командою OME було поставлене завдання переосмислити конструкцію листової ресори і максимально збільшити комфорт ресорних пікапів, і в той же час дозволити водієві безпечно адаптуватися до змін у вагових
навантаженнях. Традиційно власникам пікапів доводилося вибирати з чогось одного – комфорт або вантажопідйом-
ність. Однак тепер, з параболічними ресорами та системою пневмоподушок Old Man Emu, ви можете отримати все
одночасно!
Параболічні ресори та комплект пневмоподушок OME дозволяють витримувати різне навантаження до 600 кг. Тому,
будь то перевезення інструментів у будні дні або намет на даху у вихідні – система параболічних ресор та подушок
ARB забезпечить вам новий стандарт комфорту та можливості регулювання навантаження.
Рішення
Взявши за основу перевірену концепцію листової параболічної ресори, компанія OME переосмислила її конструкцію
і розробила новий комплект пневмоподушок. Команда OME з гордістю представляє по-справжньому продуману та
інтегровану систему параболічних ресор та пневмоподушок, яка одночасно корисна та безпечна для автомобіля.
Було проведено широке моделювання та тестування шасі, щоб визначити найбільш підходяще рішення для моделей
Toyota Hilux 2015+, яке дозволяє водієві вибрати відповідну параболічну ресору для повсякденної ваги його пікапа,
а також використовувати пневмоподушки для перевезення до 600 кг додаткового вантажу. І все це при повній
інтеграції та розподілі додаткового навантаження на певні ділянки рами безпечним та ретельно розрахованим
способом.
Комплект пневмоподушок ОМЕ
Пневмоподушка OME оснащена новим внутрішнім відбійником. Замінюючи оригінальний відбійник, який знімається
з автомобіля під час встановлення, цей внутрішній відбійник дозволяє використовувати пневмоподушку без тиску.
Ви можете їздити на повністю порожніх пневмоподушках та накачувати їх лише тоді, коли вам це потрібно. При їзді
без додаткового навантаження пневмоподушка навіть із дуже невеликим тиском 0.2-0.3 атмосфери може порушити
комфорт автомобіля, і в цьому подушки від ARB значно перевершують своїх конкурентів.
Видалення повітря з пневмоподушки здійснюється за допомогою спеціально розробленої системи керування
продувкою, якою можна управляти вручну за допомогою крана або за допомогою абсолютно нової автономної
системи керування подушками ARB (ARB Air Bag Control system) і модуля керування подушками LINX, у поєднанні з
системою продувки пневмоподушок (Air Bag Purge Control System). Номери деталей див. у таблиці нижче.
Вміст комплекту пневмоподушок ОМЕ
- 2 x пневмоподушки OME
- Спеціальні монтажні кронштейни під модель автомобіля
- 2 х повітряні лінії
- 2 x клапани для накачування (типу Шредера)
- 2 х продувні клапани
- Тепловий екран вихлопної системи
- Повітряні фітинги
- Вентиляційні фільтри
- Детальні інструкції щодо встановлення
Накачування пневмоподушок
Є три способи накачування та спуску повітря з пневмоподушок:
1. Вручну через клапани Шредера для накачування, що входять до складу кожного комплекту пневмоподушок.
- Може накачуватися за допомогою будь-якого джерела стисненого повітря, наприклад переносного або стаціонарного повітряного компресора ARB, або за допомогою автомата для підкачування шин на станції заправки. Для продування або утримання повітря використовується ручний кран продувного клапана, що входить в комплект.
2. Електронно, через абсолютно нову систему керування пневматичною підвіскою ARB.
- Артикул 0830002 (ARB Air Suspension Control).
- Контроль підкачування та стравлювання у вас на долоні через програму для смартфона.
- Використовує клапан регулювання тиску, запірний клапан та ЕБУ, постійно підключений до вашого стаціонарного компресора ARB та керований за допомогою програми для смартфона.
- Використовуйте комплект керування продувкою пневмоподушок (OMEABK001), щоб мати електронне керування функцією швидкого продування (не обов'язковий компонент)*.
- Можливість виставити кілька встановлених значень для швидкого керування підвіскою.
- Перегляд поточної напруги бортової системи.
3. Електронно, через провідний інтерфейс автомобільних аксесуарів ARB LINX (артикул LX100).
- Повний контроль підкачування та стравлювання повітря за допомогою спеціального інтерфейсу для аксесуарів автомобіля, встановленого на передній стійці всередині автомобіля.
- Використовує клапан регулювання тиску, запірні клапани та ЕБУ LINX, постійно підключений до стаціонарного компресора ARB для справді інтегрованого керування.
- Використовуйте комплект керування продувкою пневмоподушок (OMEABK001), щоб мати електронне керування функцією швидкого продування (не обов'язковий компонент)*.
- Забезпечує спеціальну систему керування, що постійно встановлена в автомобілі, для зручного керування, без необхідності використання спеціального смартфона.
Листові ресори: Багатолистові або параболічні
Хоча обидві ресори в цілому дуже схожі за формою, параболічна ресора має менше листів і звужується на кожному
кінці в порівнянні з багатолистовою ресорою, яка має більше листів, при цьому кожен лист стає коротшим, ніж той,
що розташований вище.
Додатковий комфорт, що досягається параболічною листовою ресорою, обумовлений її здатністю згинатися більш
плавно, а ефект від видалення другого ступеня (найнижчій лист у звичайній ресорі) не має собі рівних для пікапів з
ресорною підвіскою і повністю змінить манеру їзди автомобіля.
ВАЖЛИВО! Через те, що на параболічній ресорі знімається 2-й ступінь (найнижчій лист у звичайній ресорі), комплект
пневмоподушок є обов'язковим для забезпечення керованості та довговічності автомобіля. Компанія ARB не надає гарантії
на проблеми, пов'язані із встановленням параболічної листової ресори без встановленого комплекту пневмоподушок ARB.
За рахунок підвищення марки сталі та зменшення загальної кількості листів параболічна ресорна система значно
легша, ніж еквівалентна багатолистова система. Це робить її установку простіше і безпечніше, а також знижує
загальну масу автомобіля і позитивно позначається на керованості.
Вибір правильного варіанту
Вибір варіанта параболічної листової ресори аналогічний вибору традиційної багатолистової ресори. Виберіть варіант,
який найближчий до постійної повсякденної ваги автомобіля, який навряд чи зміниться. Це гарантує, що автомобіль
правильно підресорений та зберігає висоту, керованість та комфорт під час використання. Додавання комплекту
пневмоподушок надасть можливість перевозити додатково до 600 кг (300 кг на кожну подушку безпеки) зі змінною
вагою шляхом регулювання тиску від 0 до 45 psi (0-3 атм.) (максимальний тиск).
Артикули
Артикул | Опис | Час установки | U-болт | Центральний болт |
OMEAB001 | Комплект пневмоподушок OME | 2 години | ||
PB004R | Параболічна листова ресора, середнє навантаження | 1 година | OMEU88 або OMEU53 |
UCB22 |
PB005R | Параболічна листова ресора +300 кг | 1 година | OMEU88 або OMEU53 |
UCB22 |
PB006R | Параболічна листова ресора +600 кг | 1 година | OMEU53A | UCB23 |
OMEABK001 | Система продувки пневмоподушок (Air Bag Purge Control System)* | 30 хвилин | ||
0830002 | Система керування подушками (ARB Air Bag Control System) | 1,5 години |
* Система продувки OMEABK001 використовується для моментального скидання всього тиску з подушок. Без системи продувки скачування
може зайняти деякий час, і ви не зможете досягти 0 psi. Це не обов’язковий комплект, оскільки ви можете контролювати спуск повітря за
допомогою регулятора пневматичної підвіски. Однак ви не можете досягти 0 psi і для скачування потрібно набагато більше часу.